Faceți căutări pe acest blog

luni, 23 iunie 2014

Supa de pui cu taitei



 
Usoara, savuroasa, perfecta pentru masa de pranz in zilele calde de vara - supa de pui cu taitei.
Varianta ideala este cea cu taitei facuti in casa, eu insa nu am avut timp sa-i prepar si am apelat la pastele Baneasa.

Ingrediente:
- carne de pui - puteti folosi aripi, copanele, piept sau spinari (eu am folosit 7 aripioare)
- 2 morcovi
- 1 radacina pastarnac
- 1/4 radacina telina
- 1 ceapa mare
- patrunjel verde
- taitei lati
- sare, piper
- optional un cubulet de condimente cu gust de pui

Preparare:
Puneti carnea la fiert in apa rece cu putina sare. Cand apa atinge punctul de fierbere aveti grija sa indepartati bine spuma pana cand aceasta nu se mai formeaza.
Legumele curatate si taiate grosier se adauga in apa fierbinte si se lasa la fiert la foc mic pana se inmoaie.
Daca observati ca puiul s-a fiert inaintea legumelor si tinde sa se desprinda de pe oase e bine sa-l scoateti pana se vor fierbe si legumele. Potriviti de sare si  daca considerati necesar puteti adauga si cubul de condimente. Lasati supa la foc mic inca cateva minute.
Strecurati supa si in zeama obtinuta fierbeti taiteii ( atata timp cat este mentionat pe ambalaj).
Dupa ce au fiert taiteii reintroduceti in oala carnea de pui si legumele (eu am pus doar morcovul) taiate marunt.
Cateva frunze de patrunjel proaspat vor intregi "opera".
Pofta buna!




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu